2011. május 17., kedd

az elsö smink.

Érettségire készülök éppen, de a tételkupacok felett ülve arra gondoltam, hogy nem ártana egyet lazítani. Elkészítettem gyorsan egy sminket, nézzétek el nekem, nem vagyok profi a dologban, de kezdésnek azt hiszem megteszi.
A fények sem voltak a legjobbak, egyszerűen nem találtam olyan helyet, ahol ne vakuzna a fejemre a gép.
Ja és ezekből a termékekből állt össze:
Nem biztos, hogy minden jól látszik, de igyekeztem:D
Egyébként az essence sun club 01-es south beach szemhéjfestéket a múlt héten vettem, de eddig nem próbáltam ki. Valahogy vártam a "megfelelő" alkalomra, de most úgy gondoltam nem várakozok, neki esek.
A kőpúdert tegnap szereztem be és annak ellenére, hogy nem volt teszter kirakva, azt hiszem elég jól sikerült beleválasztanom. Szépen fed, csak a pamacs nem a legjobb benne, elég durva és dörzsöli a bőrt. A szemceruzát (NYC 921 Jet Black) is tegnap vettem, nekem nagyon tetszik. Tök jó, hogy ilyen hosszú, tovább tart és árban megegyezik egy régebbi essence szemceruzámmal, amit amúgy imádok. Annyi a gond vele, hogy nem fér bele a neszeszerembe.:) 
Na ez volna az első sminkem, remélem tényleg nem tragikus. Kíváncsi vagyok a véleményekre, szóval csak bátran!
Most pedig megyek és eszem valamit, aztán újra betámadom a tételeket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése