2011. május 15., vasárnap

elsö.

Az az igazság, hogy egyelőre fogalmam sincs miért vágok bele és, hogy mi fog kisülni belőle, de igyekszem valami jót alkotni ;) Nem is tudom honnan jött az ötlet.. megvadulok az ilyen jellegű blogokért és nagyon sokat olvasok rendszeresen, aztán elgondolkoztam, hogy én miért ne próbálhatnám meg? 
Se profi sminkes, se divattanácsadó, stylist, semmi ilyesmi nem vagyok és valószínűleg nem is leszek soha, de szerintem ez még nem kizáró indok.:D
Szerintem inkább bele is vágok a közepébe és kezdésnek beteszek egy képet a legújabb szerzeményemről, amibe első látásra beleszerettem és nem tudtam ott hagyni a boltban:))


Ez lenne az! 3700ft-ért vettem, szóval teljesen jó vételt csináltam :D Hétvégén pedig le is tesztelem, mennyire bírja az éjszakázást, jobban mondva a lábaim mennyire fogják bírni. Egyébként imádom a cipőket, szóval nincs kizárva, hogy lesz egy csomó ilyen jellegű bejegyzés.
Sőt, az sincs kizárva, hogy mára ez volt az utolsó irományom:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése